Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNie ma co sie czepiac wygladu! Bo wyglada na szczescie fajnie. na pewno inaczej niz wczesniejsze generacje! czy lepiej to kwestia gustu. Ale dostrzegłem pewna dziwna rzecz! Aczkolwiek na jednych zdjeciach zadupek motocykla wyglada inaczej niz na drugich! na jednych kierunkowskazy sa wbudowane w zadupek a na drugich w uchwyt mocujacy tablice rejestracyjna! Dla czego te dwa zadupki sie różnia? i dla czego nie ma zdjecia od tyłu?
Odpowiedzto pewno kwestia homologacji Europa/USA w wersji z kierunkami na "wsporniku" widać odblaski boczne (USA) tego pewnie wymaga homologacja na stany (odległość kierunków od siebie)
OdpowiedzNie ma zdjęć od tyłu ... ponieważ ten motocykl i tak będzie zostawał po tyłach ;) Nie wiem czy ta waga jest podana na sucho czy z płynami i akumulatorem - bo np. gsxr wazy okolo 170kg na sucho przy podobnej mocy (185-190KM). Mi osobiście wygląd tej kawy bardzo przypada do gustu - lubie jak jest duzo owiewek i "kanciate tłumiki" - tak jak w gsx-r k7/k8 (k9/k10 nie przypadły mi do gustu).
Odpowiedznie wiem ale gdzies wyczytalem ze to konie to beda na kole, wiec i przy tej wadze z plynami daje to lepszy rezultat waga-moc niz jakikolwiek GSXr dotychczas. Wiec nie zgadzam sie z toba ze bedzie zostawac na tylach.
OdpowiedzBedzie miało kontrole tr. i abs i będzie lzejsze od Bmw ,o jakies 8 ,5 kg ,przy tej samej mocy. Zapowiada sie niezle.Reszta japonii narazie w czarnej D....
OdpowiedzChyba oczywiste że z płynami i wszystkim...
Odpowiedz